Geplaatst: 06-01-2010 22:10
[145202]sta met een A6 van 2007 met nog maar 54000km.nu is er een stukje van de vacuumklep die in de koelbuis van het egr circuit zit afgebroken.
dit stukje is opgezogen en door de gasklep via het inlaatspruitstuk in de cilinder terecht gekomen.
resultaat;zuiger,cilinder en cilinderkop volledig defect.
nu is mijn vraag,heeft dit al iemand meegemaakt of is er een oorzaak dat die klep afbreekt?
of is dit gewoon brute pech voor die klant?
groeten didier