motorbreuk audi A6

2 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-01-2010 22:10

[145202]sta met een A6 van 2007 met nog maar 54000km.nu is er een stukje van de vacuumklep die in de koelbuis van het egr circuit zit afgebroken.

dit stukje is opgezogen en door de gasklep via het inlaatspruitstuk in de cilinder terecht gekomen.

resultaat;zuiger,cilinder en cilinderkop volledig defect.

nu is mijn vraag,heeft dit al iemand meegemaakt of is er een oorzaak dat die klep afbreekt?

of is dit gewoon brute pech voor die klant?

groeten didier