Geplaatst: 03-04-2008 15:02
hallo,
Er is een nieuwe voorruit geplaatst met ruitverwarming.
Daarna werkte de centrale deurvergrendeling en de voorruitverwarming niet meer.
Bij dealer geweest kon het niet vinden.
Weet iemand raad.
Bedankt Laurens