Geplaatst: 08-01-2010 20:35
Hallo collega
De gloeitijd is maar 2 a3 seconden, wat slecht starten met zich mee brengt.
De spanning 12v en massa is aan wezig op de punten van het gloeirelais waar het moet zijn.
De temperatuur schakelaar( want dat is het volgens mij) is goed. Een draad breuk kan ik niet constateren.
De gloei stiften zijn goed, geen kortsluiting.
Volgens mij zit deze storing in het relais, heeft iemand dit zelfde probleem een keer meegemaakt?
Alvast bedankt.