Geplaatst: 08-01-2010 18:42
[145333]Hallo,
We hebben hier een partner staan. 8 van de 10 keer gloeit de auto niet voor. Als deze auto geen spanning op de gloeidraad krijgt, wordt de startonderbreker niet vrij gegeven.
Gloeirelais is oke (ook gewisseld met een nieuwe zonder resultaat)
bedrading is niets aan te vinden (kabelboom los gehaald)
zekeringkast is niets te zien.
Wie heeft een idee?
Hoe zit het met de ecu ?
afz. Jordy