Geplaatst: 07-04-2008 18:17
[102385]Ik heb hier een panda van 2004 staan waar de kentekenverlichting van blijft branden.
Nou heb ik de fiat dealer gebeld en die zegt dat de bodycomputer dan stuk is maar die kost 316 euro.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? (wil het wel even zeker weten voordat ik hem bestel)
alvast bedankt.