Standkachel blijft draaien, gaat niet uit. Verbruik is enorm hoog

2 reacties

Merk
Chrysler
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 CRD
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-04-2008 10:27

[102499]Goedemorgen,

Ik heb hier een Voyager staan uit 2002, 2.5 CRD.

Tijdens het rijden blijft de standkachel continu aan.

Is dit normaal of is deze standkachel uit te schakelen?

Ook is het verbruik van deze auto enorm hoog: rijd ongeveer 1 op 11 op de lange afstanden.

Ik hoop op een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Peter J