Geplaatst: 09-04-2008 10:27
[102499]Goedemorgen,
Ik heb hier een Voyager staan uit 2002, 2.5 CRD.
Tijdens het rijden blijft de standkachel continu aan.
Is dit normaal of is deze standkachel uit te schakelen?
Ook is het verbruik van deze auto enorm hoog: rijd ongeveer 1 op 11 op de lange afstanden.
Ik hoop op een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Peter J