Geplaatst: 12-01-2010 15:33
[145657]hallo allemaal.
ik heb hier een 307 hdi 1.4 van 2003. om de 2a 3 weken begint het lampje te branden. de codes zijn:
p 0230 p 0231, brandstof volume te laag. ik heb ondertussen alle 4 de verstuivers vernieuwd. en gisteren is hij weer gaan branden. dezelfde 2 codes met nu erbij P 1113.
de auto loopt gewoon goed, je merkt er niets aan. maar de klant wil het weghebben,
net voor de kerst ben ik ermee naar de dealer geweest om te kijken wat hun kast aangaf, maar die kregen dezelfde codes. hun konden echter wel zien dat er ten tijde van het optreden van de storing er een druk was van 110 bar. veel te laag dus.toen bleek er ook een verstuiver retour te lekken.
nu , dus na alles vernieuwen heb ik goede drukken tijdens het draaien, maar ik kan niet zien wat de druk was tijdens de storing
wie kan mij helpen of een tip geven???