Geplaatst: 12-01-2010 11:55
[145645]Collega's,
Wij hebben een XC90 met het volgende probleem : Als de auto koud is (alleen de eerste paar minuten),is er tijdens het optrekken een soort kraak/knerp te horen onder de auto.
We hebben op de brug geluisterd en het lijkt te komen uit de aandrijfas die van voor naar achter loopt.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Bij voorbaat dank,Andy