Kraak in aandrijving Volvo XC90 2.9 T6

3 reacties

Merk
Volvo
Model
XC90
Type
Onderwerp
Motorcode
2.9
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-01-2010 11:55

[145645]Collega's,

Wij hebben een XC90 met het volgende probleem : Als de auto koud is (alleen de eerste paar minuten),is er tijdens het optrekken een soort kraak/knerp te horen onder de auto.

We hebben op de brug geluisterd en het lijkt te komen uit de aandrijfas die van voor naar achter loopt.

Heeft iemand ervaring hiermee?

Bij voorbaat dank,Andy