Geplaatst: 07-01-2010 12:05
[145235]met een beetje gas geven wordt hij wel (redelijk) warm, in het expansievatje zie ik wel een straaltje stromen,de slangen van de kraan zijn even warm. zou het toch de waterpomp kunnen zijn? of de kraan of het ecc paneeltje?