bij stationair lopen wordt kachel koud!

4 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
316i E46
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-01-2010 12:05

[145235]met een beetje gas geven wordt hij wel (redelijk) warm, in het expansievatje zie ik wel een straaltje stromen,de slangen van de kraan zijn even warm. zou het toch de waterpomp kunnen zijn? of de kraan of het ecc paneeltje?