Geplaatst: 10-01-2010 16:25
[145500]Beste mensen,
Heb een Polo uit 98
1.9 sdi
Rond 100 km/h is er een trilling hoor- en voelbaar. Dit herhaald zich
ongeveer elke 10 sec. De trilling lijkt van voor naar achteren te gaan.
De trilling is vergelijkbaar met wanneer je over de ribbels (aan de zijkant) van een weg rijd.
wie weet hier meer over
mvg,
Jay