Geplaatst: 11-01-2010 15:33
[145574]Hallo ik wil misschien overwegen om van mijn 320 een 325 te maken!!
maar moet i kdaar heel veel voor veranderen? behalve dan een andere motor erin hangen
maar zoals versnellingsbak enzo kan i kdat gewoon overzetten? Prise ass hetzelfde enzo?
of trek ik dan alles aan puin? en moet i kecht alles van een 325 over zetten?
en zoals spruitstukken? is dat hetzelfde?? of groter weer ofzo?
iemand ERVARING??
en qua power?? merk je het goed of is het de moeite niet waard?
mijn eigen 320 loopt voorderest perfect hoor alleen i kvroeg me alleen af of het de moeite waard zou zijn ?
want ik mis toch iets trek kracht zeg maar bij een 2 liter haha en met name onderin ...
GR boyke
[url=http://img138.imageshack.us/i/03122009041.jpg/][img]http://img138.imageshack.us/img138/6431/03122009041.jpg[/img][/url][url=http://g.imageshack.us/img138/03122009041.jpg/1/][img]http://img138.imageshack.us/img138/03122009041.jpg/1/w2048.png[/img][/url]