Geplaatst: 09-01-2008 16:16
Hallo,
De ruitensproeier van zowel voor als achter heeft het begeven.
de schakelaar is al eens omgewisseld, het pompje is getest, maar het probleem is er nog.
als ik aan de stekker op de pomp meet dan komt het massa stuursignaal wel aan. maar ik heb geen plus.
weet iemand waar de zekering zich bevindt? of is er een ander probleem.
P.s het probleem is ontstaan nadat het gevroren heeft en de ruitensproeier verstopt door ijs was.
mvg,
Jan