Geplaatst: 22-01-2008 13:33
misschien moet je dan gewoon die temperatuursensor vervangen! het kan ook toeval zijn dat het sinds de beurt lijkt te komen, maar dat heb ik zelf de laatste tijd vaak genoeg meegemaakt, dan ligt het echt niet aan de beurt maar dan is de klacht toevallig in dezelfde periode ontstaan. bij een begrijpende klant kun je dat uitleggen, anders is het wat lastiger.