Geplaatst: 12-01-2010 12:14
[145647]beste,
ik heb hier een klant met een alfa156 waarvan de wagen niet meer wil aanslaan nadat hij kort de ontkoppelingspedaal loste.na het vlug loslaten van de ontkoppelingspedaal viel de wagen stil en nu wil hij niet meer aanslaan,eerst dat ik aan de d-riem die versprongen is, maar deze zit er pas een goeie 17000 km op, iemand ook al zo een probleem gehad?