Stotteren tijdens rijden

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
SDI
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-01-2010 16:21

[145746]Polo sdi '99 (6n1) stottert tijdens rijden en tijdens stationair draaien lijkt het alsof hij overslaat. Ik heb de temperatuursensor op het blok losgekoppeld (tevens indicator voor voorgloeirelais) en dan loopt het blok wat beter maar nog steeds niet optimaal. Heb ook geprobeerd zonder egr te rijden maar dan is het ook nog beroerd. Vooral bij constant toerental stottert hij erg, tijdens accelereren gaat het beter. Heeft er iemand ervaring met dit probleem en natuurlijk een oplossing?