Geplaatst: 14-01-2010 15:57
[145842]Auto kwam voor een apk, afgekeurd op abs storring, ik heb de auto vervolgens uitgelezen uit de computer kwam de volgende storing 00668 + 30 spanning en 00283 wielsensoor links. Deze laatste heb ik vervangen maar de storing bleef, vervolgens heb ik de draden gecontroleerd deze kon ik ze tot de pomp doormeten en zijn goed, Na het lezen van diverse fora heb ik de smeltzekeringen en steekzekeringen gecotroleerd en schoon gemaakt, nog geen verbetering
Ik weet nu niet of ik de pomp of de regeleenheid moet vervangen(kopt het dat de regeleenheid op de pomp zit?), Ga vanavond de sensor met een osiloscoop doormeten.
Heeft iemand een idee wat ik over het hooft heb gezien
Bij Voorbaat dank
Tim