Geplaatst: 17-01-2010 18:40
[146126]bougiekabels vervangen, verdelerkap vervangen, distributie riem stond 1 tand verkeerd dus weer op tijd gezet,
compressie gemeten (die was goed), bobine vervangen, ontsteking bijgesteld. vacuumslangen gecontroleerd (geen lekages), uitlaat vervangen zat verstopt. en nog steeds wil de pony niet stationair blijven lopen zowel koud als warm niet? misschien hier nog iemand ideeen wat het kan zijn want ik zou het echt niet meer weten.
gr. f.kootje