Geplaatst: 12-04-2010 19:19
[153340]Deze auto slaat te pas en on te pas af nadat er is terug geschakeld naar een lagere versnelling en er op de motor is afgeremd. Als dan de koppeling wordt ingetrapt zakt het motortoerental soms ter ver en pakt de motor weer net te laat op waardoor deze dan afslaat.
Inmiddels is het gasklephuis schoongemaakt en ook is er al een andere nullastregelaar gemonteerd. ( volgens chassisnr. )
Bij die nieuwe nullastregelaar sloeg de motor niet meer af en leek het probleem opgelost maar bleek de andere morgen dat de motor in koude toestand ongeveer 2500 tpm draaide. Dit zakte dan later wel weer naar gelang de temperatuur opliep. Ook na een aantal dagen leverde dit geen verbetering op.
Iemand nog een idee? De klant en ook wij zouden er blij mee zijn.
Gr.