Geplaatst: 08-04-2010 22:31
[153077]Hallo wij hebben een BMW 318 I 1998 in de werkplaats staan met een lekke koppakking, mag deze cilinderkop gevlakt worden of is dit niet meer toegestaan. Je hoort tegenwoordig regelmatig dat vlakken niet meer mag.
Graag een reactie van iemand die dit weet.
Bedankt Techneut11280