5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 600
Geplaatst: 12-03-2008 10:43
De vacuumaansluiting van het koolstof filter wel gemonteerd? Of een ander vacuumlek?
Het gasklephuis moet overigens wel opnieuw ge-initialiseerd worden.