Geplaatst: 16-04-2010 12:06
[153593]Ik heb een volkswagen polo 3 cilinder 1.2 met motor code AZQ bj 12-2002 met airco. Waarbij de ventilator van de radiateur niet inslaat, Ik heb recent al vervangen radiateur vanwege lekkage, Thermosensor op de radiateur/ thermostaat, de ventilator van de airco werkt wel gewoon als de motor warm is. ik heb gehoord dat je een soort 2 trappen hebt voor de koeling bv bij +_85 graden en bij +_100 wie heeft hiervoor een oplossing?!