Geplaatst: 28-01-2009 0:20
[120941]klant komt bij ons dat temp. te hoog oploopt.
koppakking waterpomp thermostaat en alle sensoren/schakelaars waren ook vernieuwd.
(niet door ons)
ik heb alles nog een keer goed op de juiste manier ontlucht.
heb motortemp ook gemeten met een universele temp.meter.volgens mij is de motortemp in orde
vin slaat in slangen worden niet hard gaat niet koken,thermostaat gaat open.
temp.stijgt stationair naar ongeveer 100 gr.met rijden stijgt de temp bij 80 km/h een beetje
maar hoe harder ik ga rijden stijgt temp meer tot bijna in het rood.
auto loopt niet op lpg(heb ik ooit meegemaakt dat lpg in het koelsysteem kwam.)
heb klok unit uitgewisseld en voor de zekerheid een een andere sensor voor temp meter verv.
lijkt me toch een een electr.probleem.(heb ik iets over het hoofd gezien)
wie weet raad,