Geplaatst: 29-01-2009 12:48
[121045]motor slaat af als hij warm wordt en heeft dan geen vonk meer na verloop van tijd start hij gewoon maar slaat dan weer af als motor warm wordt. bobine,onstekingmodule,verdelerkap zijn nieuw wie kan mij helpen vriendelijke groet axi