Geplaatst: 09-03-2008 16:07
Bij vochtig weer en bij regen, dus de ruitenwissers staan aan. Branden de lampen door en krijg je diverse storingsmeldingen. bij het uit lezen wordt er gemeld laadsysteem hoogste waarde.
Het vervelende is dat hij dit niet altijd doet soms kort achter elkaar en dan weer maanden niet. Het maakt niet uit of je de wissers op interval of normaal hebt staan