Geplaatst: 15-09-2008 17:01
Bij deze Sorento blijft regelmatig het gas hangen(1 a 2 tellen) als je overschakelt. Er zijn geen storingen aanwezig en er zit geen cruise control op de auto.
Verder alles in orde, start en loopt gewoon goed.
Wellicht iemand ervaring mee?.
Gr.
Arnoud