Geplaatst: 21-01-2009 16:36
[120422]Storinglampje brandde al enkele dagen en volgens de klant was het motorvermogen sterk afgenomen. Gisteravond kon hij nog maar 80km halen.
Zette zich op de pechtstrook, bij afzetten motor niet meer te starten. foutcode P2279 Luchtaanzuiging ondicht P1901 met betrekking tot roetfilter drukverschil te hoog en P1614 wegrijdblokkering verkeerde sleutel (sporadisch). Foutcodes gewist, deze komen niet terug, nog niet te starten. Nu kreeg ik hem wel gestart, foutcodes blijven weg (korte testrit) maar geen vermogen. Turbo maakt geen druk aan. ga nu eerst kontroleren of de drukvoeler werkt en of de regeling van de turbo werkt. Zoniet turbo defect? Roetfilter helemaal dicht? dit laatste denk ik niet omdat er werkelijk geen druk komt, bij verstopping meestal druk maar niet voldoende
groeten Stefan