Geplaatst: 21-01-2009 18:38
Deze 106 wil niet aanslaan. Startmotor doet het normaal, onsteking geeft geen vonk en de benzinepomp gaat aan en uit, alsof die stroom van een knipperlichtautomaat krijgt. Bij de startonderbreker (met van die nummers) blijven het groene en rode lampje branden. Ook als je de code intikt. Weet iemand hoe je de startonderbreker kunt doorverbinden of zou het probleem ergens anders zitten. Alvast bedankt voor het meedenken.