Geplaatst: 23-01-2009 1:15
[120533]ik heb een focus staan en een nieuw vliegwiel met koppeling achter gezet,
nu is mij opgevallen dat deze zowel koud als warm slecht aanslaat, wat mij opvalt is dat de startmotor een overdreven japans geluidje maakt.
volgens de klant heeft hij wel vaker kuuren met starten gehad. alleen had er de laatste tijd weinig last meer van.....zegtie
denk dat de wet van murphy hier aanwezig is.....
klepspeling is goed
geen opgeslagen storingen in het obd
heb een vliegwiel sensor besteld,
accu goed
gloeibougie's goed
motor draaid goed alleen vlak na de start een paar sec wat onrustig.
trekt goed ook tot 4000rpm
wil de verstuivers nog even testen maar als er sugesties zijn hoor ik ze graag .