Geplaatst: 23-01-2009 0:34
na vervangen motor, het volgende; slaat soms af tijdens het rijden, koppeling op laten komen helpt niet,
contact uit en opnieuw starten lukt wel, de auto rijdt dan ook direct goed, tot ie weer afslaat.
bf systeem gereinigd, eco-drive verwijderd.
soms hele dag geen probleem, soms 5x achter elkaar.
ga nu contactslot schakelplus apart schakelen om te testen.
of heeft iemand een beter idee?