1 reactie
Opgelost
Lid sinds: 25-12-2007
Bijdragen: 18
Geplaatst: 19-01-2008 16:21
de auto wil niet meer voorruit , denk de automatische versnellingsbak defect, geeft geen foutmeldingen.als hij koud is gaat hij even rijden en stopt dan.