Geplaatst: 20-05-2008 22:52
Mijn motor loopt niet altijd lekker rond. Trilt soms door in carosserie. Bij gasgeven (terugschakelen van de automaat) komt er een zwarte rookpluim uit de uitlaat. Brandstof verbruik 1:13, terwijl verbuiksmeter in auto 1:15 aangeeft. Motorsteunen zijn vernieuwd. Geen foutcodes in display.
Is er een diesel specialist die adviezen heeft?