Geplaatst: 03-11-2009 16:03
Beste leden,
Er is een kleine aanpassing geweest op het forum m.b.t. de 'notificatie-mail' die je krijgt wanneer er een nieuwe reactie is gegeven op een probleem.
De situatie was eerst dat je slechts eenmalig een mail kreeg, totdat je weer op het forum bent geweest. Met name voor de nieuwe leden bleek dit onduidelijk. Ze kwamen niet vaak meer terug.
Er is nu een aanpassing doorgevoerd waarbij je bij elke nieuwe reactie een email krijgt. Dat betekend echter ook dat de actievere leden vaker een mail zullen krijgen.
Bij deze wil ik nog even aangeven hoe je dit in zijn geheel uit kan zetten.
1) Zorg dat je bent ingelogd.
2) Klik llinks op "Mijn gegevens"
3) Klik nu op het tabblad "E-mail instellingen"
4) Klik op het rondje bij 'nee' achter "email-signalering"
De tekst in de mail bevat nog een klein foutje, maar daar wordt aan gewerkt.
We hopen in ieder geval met deze aanpassing de activiteit en feedback op het forum te vergroten.
Tom.