Geplaatst: 19-05-2008 21:21
[104722]Ik heb op de zaak een C-Max staan waar het instrumentenpaneel zomaar ineens van gaat branden en blijft branden.als je de auto op slot doet gaat hij naar een bepaalde tijd wel uit zoals gewoonlijk, maar op een gegeven moment als de auto een paar uur staat gaat het display branden,het betreft hier een luxe uitvoering instrumenten paneel(met zo'n schermpje waarin C-MAX staat)
Is er misschien iemand wie dit probleem kent en een oplossing weet??
Patrick