1 reactie
Opgelost
Lid sinds: 08-01-2008
Bijdragen: 214
Geplaatst: 03-12-2008 16:49
Bij deze auto werken de ramen niet, spiegels kunnen ook niet ingeklapt worden.
Het lijkt erop dat de module in het portier niet goed is, iemand ervaring mee?
gr, yilmaz