2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-05-2008 12:29
[104974]hallo heb hier een ford courier staan die alleen warme lucht blaast, het is een met een elektronische kachelbediening en met airco zit het probleem dan in de kachelkraan op het bedieningspaneel?