Geplaatst: 27-05-2008 18:19
[105178]Goedenavond,
ben bezig om de magneetkoppeling van de aircopomp te vervangen, nu kom ik erachter dat wanneer ik de poelie van de stuurpomp axiaal beweeg er behoorlijk wat speling op zit...
voor mij gevoel wel 3mm ruwweg.
radiaal zit er geen speling op, dus de lagers lijken wel in orde maar is dit normaal?
gr
martin