Geplaatst: 28-10-2009 20:56
[140205]Moter draat niet meer maar heb benzinetoevoer ,ontsteking nu en dan es een vonkje(om de 15seconden ongeveer)
Krukassensor reeds vervangen enbobine geprobeert van een andere wagen.
Weet iemand raad?
mvg
2 reacties
Geplaatst: 28-10-2009 20:56
[140205]Moter draat niet meer maar heb benzinetoevoer ,ontsteking nu en dan es een vonkje(om de 15seconden ongeveer)
Krukassensor reeds vervangen enbobine geprobeert van een andere wagen.
Weet iemand raad?
mvg