1 reactie
Lid sinds: 14-12-2008
Geplaatst: 14-12-2008 13:11
hallo de motor van mijn deawoo nexia wordt niet goed warm en in het interieur blijft het ook echt koud weet iemand waar dat aan kan liggen help