Geplaatst: 31-05-2008 10:15
[105371]Deze auto loopt niet goed rond en nu blijkt dat er een bougiekabel is ingebrand. Deze willen we nu vervangen. Maar aangezien het bobineblok achter op de kop tegen het schutbord zit, kun je daar met normale handen niet bij. Iemand dit wel eens meegemaakt en misschien een tip om er makkelijker bij te komen?