Geplaatst: 31-05-2008 12:56
[105379]hallo
heb hier een tt staan die heel erg stottert
geen fout codes aanwezig
lucht massa meter vervangen+koelvloeistof sensor
dacht misschien map sensor maar die zit in de ecu.iemand weleens problemen mee gehad?
gasklep huis gereinigd en reset,bougie's vervangen,maakt allemaal niets uit
wel gezien dat bougie 2 e cil redelijk zwart was,maar zoals wij horen kunnen vallen er 2 cil uit op moment
van stotteren en als iets met bobine is komen er normaal direct fout codes in systeem
behalve nu
ook zijn de vacuum slangen vervangen die waren stuk
wie weet raad?
alvast bedankt