Geplaatst: 02-06-2008 12:05
[105466]auto start 1 keer goed ,daarna uizetten en wwer starten dan begint op 2cilinders te lopen ,als je gas bij geeft dan loopt weer op[4cilinders ,bobine/s ,injectoren, bougies,bdp sensor vernieuwd,weet iemand de oplossing ?