Geplaatst: 11-08-2009 12:25
hallo allemaal
ik heb hier een fiesta staan met een oliedrukprobleem
oliedruk bij stationair koud 0.7 bar en bij 2000 tpm 1.5 bar
bij warme motor stationair 0.3 bar en bij 2000 tpm 0.7 bar
overdruk ventiel , filter, aanzuigbuis gedemonteerd gehad en hier niets raars kunnen ontdekken
motor loopt goed en tikt niet (geen lagergeluid)
ik krijg wel olie in de kop tbv vacuumpomp en nokkenas
iemand nog ideeën waar dit probleem vandaan kan komen????
mvgr carlo