Geplaatst: 05-06-2008 17:02
[105674]Help!. Hallo wij hebben een zwaar probleem met een V50 2.0d ,hij stottert bij een toerental van ongeveer 2200-2500 rpm dit doet hij dan in een vrij snelle frequentie, wij zijn een universeel autobedrijf ,en omdat dit inprincipe voor ons een vrij nieuwe auto is hebben we hem bij de dealer gebracht en het probleem doorgesproken , zij hebben er ongeveer 5 uren mee gestoeid en ons geadviseerd om de egr klep te vernieuwen, dat hebben we dan ook gedaan maar helaas zonder resultaat, omdat hij het bij de ene keer starten niet doet en bij de andere keer wel, dacht ik ,ik probeer een nieuwe accu ,mischien te lage startspanning waardoor mischien de ecu te lang moet bij regelen, wat bijvoorbeeld bij audi wel eens voorkomt.kortom bij de dealer een onbekent probleem en wij weten niet goed wat we met dit probleem aanmoeten .
Ik hoop op dit forum hiermee verder te komen ,ik vindt dit overigens een geweldig forum.
alvast bedankt vrgr: djas