aftermarket xenon van het merk: HID xenon-light.

5 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
AHK 4.2
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-06-2008 21:54

[105633]Hoi allemaal,

mijn auto was destijds van fabriekswege uitgerust met xenonverlichting wat helaas stuk is.

het was xenon van de eerste generatie en vreselijk duur...

heb nu voor een appel en een ei een aftermarket setje gekocht.

kostte maar 7 tientjes,

alleen geen aansluitschema er bij, verkoper weet het ook niet precies en is geen techneut.

misschien is hier iemand die weet hoe je het aansluiten moet, het gaat in princiepe alleen om de plus en de min.

het zijn 2 draden, 1 blauw en 1 zwart.

mijn vraag is wat zou de plus zijn en wat de massa?

alvast bedankt.

gr

martin