Geplaatst: 07-06-2008 12:46
[105776]hallo
zijn er nog mensen die weer meegaan naar het fiat weekend voor toppers?
wij uit zwolle in elk geval wel weer nu met zn 3en
roenpinda neem ik aan gaat ook wel weer mee maar wie nog meer?
zie jullie vrijdag de 20 e
grtn richard