Geplaatst: 10-06-2008 16:48
[105925]heb hier het volgende probleem toen de auto voor het eerst binnen kwam heb ik hem uitgelezen want het
injectorlamje branden en de klacht van de klant was dat de auto in hield. met uitlezen kwam de stappenmotor en
de temperatuursensor als fout tevoorschijn. Kon deze allebei wissen dus dat gedaan en weer gaan rijden na 5min je raadt
het al lampje weer aan en dezelfde storing erin. Nu sensoren van temperatuur vervangen en de stappen motor vervangen
maar na 5min rijden injectorlampje weer aan weer uitgelezen storing temperatuursensoren eruit maar de stappenmotor geeft
hij nog wel als fout aan en de auto houdt ook nog in met accelereren. wie heeft de oplossing? als je de auto stationeer laat draaien dan
blijft het lampje uit.