Geplaatst: 12-06-2008 20:56
Distributieriem geknapt nieuwe der op de motor draait wel maar rookt is niet met te rijden en geen kracht ben er bijna zeker van dat de distributie op de pomp verkeerd staat
Waar staat het merkteken voor de pomp op de poli zie ik het maar niet op de motor
kan iemand dat beschrijven of is er ergens een duidelijke tekening van
de diesel is zonder turbo