Geplaatst: 03-11-2009 10:59
[140568]Wij hebben een A3 Automaat die prima schakelt en helemaal naar behoren werkt.
Totdat hij na een proefrit van zo'n 50 a 70 km blijft hangen in al zijn versnellingen.
Pas bij maximale toeren 6000 rpm wil hij dan schakelen.
Er zijn geen foutcodes aanwezig en de temp sensor met printplaat, Bakcomputer, speedsensoren, olie zijn reeds vervangen.
Wie o wie heeft hier bruikbare info over???