Geplaatst: 09-04-2009 21:39
Graag antwoord door allen die hier ervaring mee hebben of mij verder kunnen helpen. Na tig keren bij de dealer te zijn geweest vanwege noodlopen die nooit opgelost zijn ben ik nu toe aan ee totaal nieuwe motor voor mijn e270D. De expert heeft de verstuivers getest en deze waren allen te hoog maar zou geen oorzaak zijn voor het verbranden/smelten in de motor wie oh wie kan hier advies over geven of heeft hier ervaring mee en kan mij verder verwijzen naar een goede expert die het verband wel kan leggen.