Geplaatst: 23-09-2008 20:24
[112166]Fout melding na snel op het gaspedaal drukken klopregeling onderste grens aanwezig is wel te wissen maar komt steeds bij snel gasgeven terug .
Volgende al gekontroleerd:Distributie timing 100% in orde volgens de Fiat mallen/pennen.
Bougies vervangen
Bougiekabels vervangen
Klopsensor losgehaald pasvlak gereinigt en met voorgeschreven moment 20nm vastgezet.
Mapsensor gereingd.
slingering krukastandwiel gekontroleerd.
Neus bdp sensor gereingd.
Ecu software is geen nieuwere versie.
Olie en filter vervangen.
motor loopt goed ,maar klant had klacht onregelmatig stationair lopen.
onderweg is de motor een keer mee gestopt ww koelvl bijgevult?? motor liep weer (Vaag verhaal).
Wie weet nog tips voor mij .
Cor Kreukniet